سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شخص کریم و بزرگوار، نزد خداوند، خرّم و با پاداش است و نزد مردم، محبوب و باشکوه . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :8
کل بازدید :13940
تعداد کل یاداشته ها : 25
103/1/10
6:10 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
میرعبدالله بدر[33]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

دلم تنگست، نمیدانم چو من تنگست دلت ؟

چو غم رفتی به دل جانا، بگو سنگست دلت ؟!؟

بیا بنگر که خون شد، رفت مهرت از دلم

ترا سوگند دادم ،در چه نیرنگست دلت ؟

دلت گرچه نمی سوزد به حال خسته ام  

ستم هردم کند بر من ،چه با هنگست دلت  !

نمی دانم قریب من تو هستی، یا که نه ....

گمانم دور از من چند فرسنگست دلت

امید آشتی هرگز ندارم از تو من

خدا داند به من هر لحظه در جنگست دلت

به سنگ غم زدی یک عمر احساس مرا

شکسته شیشه ی عشقم، مگر سنگست دلت !

م.ع.بدر


95/11/5::: 6:41 ع
نظر()